Pwincess Momy Dengan Makanan Kegemarannya

Maisya: Momy nak tuu

Momy: Apa tu?

Maisya: Nakkk tuuu (sambil tangan tunjuk tu jagung tua yang sudah ada tumbuh baru bah😂)

Momy: Ini dah tak elok nak makan syg.

Maisya tarik muka. Sedihnya dia😅

2 hari sudah cari 🌽  jagung ni anak momy. Semalam pun minta juga.

Keluar sebentar ke pasar malam.. Jagung dah siap masak tak jual pula, yang adanya jagung mentah. Jadi, nak tak nak beli je lah kita rebus saja dirumah sendiri.

Lama menunggu, akhirnya siap kemudian dimakan masuk perut sampai kenyang..hihi.

Syukur Alhamdullilah akhirnya dapat juga tunaikan keinginan pwincess momy ni makan jagung. Biarpun mencari tadi di pasar hujan renyai-renyai😄

teratak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge