Category Archives: Nutrisi & Kecantikan

Awas Dengan Kesan Sampingan Vivix

Setiap perkara ada risikonya. Vivix pun ada kesan sampingannya tau. Kesan sampingan ni lain sama sekali dengan body adjustments ye. Rujuk kepada pengedar Shaklee anda jika perlukan penerangan lanjut. Kesan sampingan ni adalah kesan yang akan diperolehi setelah penggunaan atau pengambilan sesuatu dalam jangka masa tertentu. Biasanya untuk jangka masa panjang dan penggunaan yang konsisten. […]

Tips Menurunkan Darah Tinggi

Darah tinggi merupakan pembunuh senyap bagi mereka yang mengidap penyakit ini. Sebaiknya anda sebagai pesakit darah tinggi harus lebih berhati-hati dalam hal kesihatan anda. Momymez ingin berkongsi dengan anda akan beberpa tips untuk menurunkan darah tinggi anda.   Tips Menurunkan Darah Tinggi Memantau tekanan darah anda setiap hari Kurangkan dan sebolehnya elakkan diri anda daripada […]

Kenali Darah Tinggi Pembunuh Senyap

Ramai dikalangan masyarakat masa kini menghidap penyakit darah tinggi. Kini faktor usia bukan lagi pengukurnya untuk ada masalah darah tinggi ini, malahan mereka yang masih berusia muda turut menghidap masalah darah tinggi berbanding dahulu kala yang kebanyakannya orang berusia. Apa Itu Darah Tinggi? Tekanan darah adalah tekanan yang dikenakan oleh darah terhadap pembuluh arteri semasa […]

Kisah Pendek Menjadi Sebahagian Dari Keluarga Shaklee

Dulu.. Masa kecil dulu parents sememangnya ada bagi makan vitamin, tapi bila semakin meningkat remaja dan dah pandai sendiri-sendiri, akhirnya pengambilan vitamin tu dah hilang dalam rutin harian. Sepanjang meningkat remaja ke arah dewasa..langsung tak ambik kisah pun kepentingaannya pengambilan vitamin ni. Dipendekkan cerita, momyMez join Shaklee iaitu syarikat nutrisi yang hebat ini bila berniat […]

Penting Untuk Tumbesaran Anak-Anak

Sebagai ibu bapa, kita memainkan peranan untuk memastikan anak-anak mendapatkan nutrisi yang mencukupi. Dengan itu, si manja memerlukan makanan yang sihat dan seimbang untuk tumbesaran mereka. Pemakanan Sumber Semula Jadi Berikan anak-anak pelbagai makanan dalam satu masa supaya mereka dapat kalori, lemak, vitamin dan mineral yang cukup untuk tumbesaan mereka. Kalsium yang mencukupi juga penting, […]

Tanda Buah Pinggang Bermasalah

Kesihatan buah pinggang sangat penting kerana buah pinggan merupakan salah satu organ penting dalam tubuh badan kita. Buah pinggang penting untuk menapis segala kekotoran seperti toksin yang memundaratkan kesihatan.   Tanda atau gejala seseorang itu mempunyai masalah buah pinggang ialah tubuh badan akan mudah berasa letih dan lelah apabila melakukan aktiviti fizikal terutamanya aktiviti lasak. […]

Vivix Sesuai Untuk Semua

Vivix ni sesuai untuk semua…terutama mereka yang dah berumur, nak awet muda dan menitik beratkan kesihatan. Suami isteri makan lagi cunnn. Ramai belikan vivix untuk ibu bapa..sebabnya vivix ni kan berbentuk cecair. Senang mau telan dan kesan superb! Vivix merupakan anti-penuaan yang terhebat di abad ini.. Selamat juga digunakan untuk ikhtiar pesakit stroke,diabetis,darah tinggi, buah […]

Ikhtiar Rawat Stroke Dengan Vivix Shaklee

Ikhtiar Stroke Dengan Vivix Vivix hasil 4 jenis botanical plant yg sgt tinggi khasiatnya. Mennghabiskan berbillion dollar untuk melakukan kajian terhadap suplemen ini. Bahan Utama Vivix ialah ; 1. Muscadine Grapes (Anggur Muscadine) Mempunya lebih dari satu kromosom dan ia sangat tinggi kandungan polyphenol dan juga kepekatan resveratrol.  Warna pekat ungu kehitaman menunjukkan ketinggian kandungan […]

Kenapa Ramai Memilih Vivix Shaklee

Vivix? Pilihan ramai untuk kesihatn menyeluruh. 🍇 Menggalakan penuaan yg sihat  – awet muda dan anti-penuaan 🍇 Mebantu mengelakan kanser  – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius 🍇 Mengurangkan risiko penyakit jantung  – melindungi jantung 🍇 Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis 🍇 Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi  – melindungi saraf 🍇 […]

Kebaikan Vivix Shaklee

KEBAIKAN VIVIX SHAKLEE 🍇 Galakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan 🍇 Bantu elak kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius 🍇 Kurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung 🍇 Kurangkan kompilasi diabetes / kencing manis 🍇 Tingkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf 🍇 Kurangkan insiden penyakit […]